Home Coaching & Training Business-to-Consumer training

Business-to-Consumer training

Afdrukken

De consument van vandaag en morgen is een veeleisende, funshoppende, kritische, mondige, ongeduldige, egocentrische, veel service en persoonlijke aandacht vragende bezoeker van uw winkel. Daarbij komt nog, dat in het huidige economische tij de klant stevig gas terugneemt, als we het hebben over impulsief koopgedrag..! De tijd, dat u het afkon met een nette winkel en reactief personeel met globale assortimentkennis is dan ook echt voorbij. Hoeveel klanten gaan de winkel uit zonder iets te kopen? Hoeveel verkoopkansen zijn er gemist..? Hoe goed wordt ‘wat u niet verkoopt' terugvertaald in wat u wél verkoopt..? Hoe maken we van een kijkende klant een kopende klant..? Hoe bouwt uw personeel een klantrelatie op..? Wat is het verschil tussen anonieme klant-'vriendelijkheid' en persoonlijke klant-‘gerichtheid'..? Hoe geef je ‘indringende' adviezen zonder ‘op te dringen'..?

Management Partners heeft een brede expertise in winkelcommunicatie

Alle trainingen zijn branche- en verkooppunt-toegesneden en gebaseerd op observatie en intake vooraf van verkooppunt (zelfstandig, keten, franchise, etc.), organisatie(cultuur), medewerkermotivaties, -kunde en -kennis, winkelmanagement, lokatie, klantprofielen en specifieke verkoop-problematiek. U krijgt dus geen ‘van-de-plank' theorie met standaard vraag-en-antwoord techniekjes, die ‘cosmetisch' zijn aangepast aan uw situatie. De winkel moet open blijven, dus het vinden van tijd voor training is altijd een probleem. Wij sluiten aan op uw wensen qua tijdsbeslag, trainingsgroepsgrootte en -samenstelling.

Last but not least...de Management Partners Resultaat Garantie borgt, dat uw investering in tijd en geld rendement oplevert.

Neem contact met ons op over uw specifieke wensen en doelstellingen.

 

Volg ons op Twitter